Music of A Poem

ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ရဲ႕ ဂီတ

ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ရဲ႕ ဂီတဆိုတာ အသံစနစ္ထက္ပိုပါတယ္။ ကာရန္ ၊ နေဘ ၊ ထပ္ေက်ာ့ ၊ နရီ စတဲ့ ကဗ်ာပုဒ္ရဲ႕ အသံဖြဲ႕စည္းမႈ ပိုင္းဆိုင္ရာထက္မကပိုပါတယ္။

အသံဖြဲ႕စည္းမႈက လာတာမဟုတ္ရင္ ကဗ်ာပုဒ္ရဲ႕ ဂီတဘယ္ကလာသလဲ။

ကဗ်ာပုဒ္ထဲက ေလသံအေျပာင္းကလည္းလာတယ္။ ေလသံဆိုတာ ကဗ်ာေရးသူရဲ႕ ေရးေနတဲ့အေၾကာင္းအရာေပၚ သေဘာထားလည္းျဖစ္တယ္။

အေၾကာင္းအရာ  ၊ နိမိတ္ပံု အခုန္အကူးဆီကလည္းလာတယ္။ ယုတိၱဆက္စပ္မႈနဲ႔ တြဲခ်ိတ္ထားတာမဟုတ္တဲ့ အာ႐ံုအခုန္ အကူးကလာတယ္။

အဆိုတစ္ရပ္နဲ႔ တစ္ရပ္အကူးကိုခ်ိန္ကိုက္ထားမႈကလည္းလာတယ္။

ဘယ္ကလာလာ ၊ ဒီဂီတဟာ ကဗ်ာပုဒ္ရဲ႕ ေပၚလြင္တဲ့ စကားလံုးအနက္အဓိပၸါယ္ေတြကို စီရင္တယ္။

ဒီဂီတဟာ ဆင္ျခင္ယုတၱိအသြားနဲ႔ ခပ္ကြာကြာေနေကာင္းေနေပမယ့္ သီးျခားမဟုတ္ျပန္ဘူး။

အတၳေဗဒရဲ႕ စီရင္မႈနဲ႔လည္း မနီးမေ၀းမွာ မေရာမေထြးပဲရွိျပန္တယ္။

ဒီဂီတရွင္သန္လႈပ္ရွားေနတဲ့ ကဗ်ာပုဒ္ဖတ္ရတဲ့အခါ ေရးသူရဲ႕ စိတ္သ႑ာန္ႏိုးၾကြရွင္သန္လႈပ္ရွားေနမႈကို သက္ေသအျဖစ္ျမင္ ေနရ တယ္ ၊ အာ႐ံုရေနရတယ္။ ခံစားမႈကို အေတြးနဲ႔ ၊ အေတြးကို ခံစားမႈနဲ႔ ပူးယွက္ေစတယ္။

အခ်က္အလက္ကမာၻမွာ ေနထိုင္ရျခင္းထဲက မိမိရဲ႕ ကိုယ္ပိုင္ ကမာၻတည္ေဆာက္လိုမႈဆႏၵကို ၾကိဳးစားပံုေဖၚျခင္းထဲကလည္း ဒီဂီတဟာ မယံုသကၤာျဖစ္ရေလာက္ေအာင္ ၊ သံသယ၀င္ရေလာက္ေအာင္ ၊ ယံုၾကည္ရခက္ခဲေလာက္ေအာင္ လွ်ပ္တျပက္ေပၚလြင္လာ တာလည္းျဖစ္တယ္။

ကဗ်ာပုဒ္ ပီပီျပင္ျပင္လာဖို႔ စိတ္အလုပ္ရဲ႕ ဂီတ

ဘာသာစကားသက္သက္မဟုတ္ဘူး

အာ၀ဇၨန္းသက္သက္မဟုတ္ဘူး

`ခံစားမႈ´ သက္သက္မဟုတ္ဘူး

ကြန္ဆက္ပ္တ္သက္သက္မဟုတ္ဘူး

ဖန္တရာေတြေရးနည္း/ ေတြးနည္းသက္သက္မဟုတ္ဘူး

သိမ္ေမြ႕တဲ့ စိတ္ရဲ႕ ဆက္စပ္မႈေတြရဲ႕ ထူးျခားရလာဒ္ျဖစ္တယ္

ကဗ်ာပုဒ္ရဲ႕ အသက္ဓါတ္

 ေဇယ်ာလင္း
ေငြေဆာင္ကမ္းေျခဆည္းဆာ
28 – Dec – 13 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>