လရဲ႕ တစ္ဘက္ခမ္း

သက္တမ္းတစ္၀က္ေက်ာ္မွေတာ့ လိင္စြဲေဆာင္မႈဆိုတာ
၀င္ေငြမရွိတဲ့ စိတ္ပ်က္အားငယ္မႈနဲ႔ အားတင္းခံျပင္းမႈၾကား
ခေနာ္နီ ရြဲ႕ေနျပီး ေျခနင္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားပြင့္ဟေနတဲ့
ေခ်ာက္ကမ္းပါးၾကိဳးတံတားပဲ။

အဲဒီေရလက္ၾကားထဲ ယံုၾကည္မႈအျပည့္အ၀စစ္သေဘၤာကအစ
ဖြတ္ခ်ပ္သမၺာန္ေတြရဲ႕ `အခ်ီၾကီးေအာင္ပြဲခံ´ စိတ္ထားေသးႏုပ္ေလးေတြ
ကုန္းေျမက ေဒသခံရြာေလးေတြကိုပါ
အေျမာက္ပစ္ေလ့က်င့္ခန္းထဲ မီးေလာင္တိုက္သြင္းခဲ့ၾကတာ။

ဘ၀ဆိုတာကို မ်ားေသာအားျဖင့္
ေလးဘက္ေထာက္ဖင္ဘူးေတာင္းေထာင္ျပီး
နံရံကို သြားေတြ ၊ လက္သည္းေတြနဲ႔ ကုတ္ျခစ္တက္ခဲ့ရတာ
ထိပ္ေရာက္ေတာ့ဘာရသလဲ ၊ ေနာက္ထပ္နံရံတစ္ခုေရွ႕ေမွာက္မွာ

ေျမဆြဲအားသက္ေသေျမနင္းပန္းသီးရင္သားတြဲက်ေတြ
အျပင္ကို လံုးလံုးလန္ထြက္ေနေတာ့တဲ့ ယခင္ျခံဳထဲက ပန္းတစ္ပြင့္
ျမစ္၀မွာ ကၽြန္းေပၚ ၊ ျမစ္ေၾကာင္းမွာ ေသာင္ထြန္း
မယံုႏိုင္ေအာင္ပဲ ကိုယ့္ခႏၶာကိုယ္မသတီျဖစ္ရ။

မခၽြတ္ခင္အယဥ္ေက်းဆံုးအႏူးညံ့ဆံုးေရႊမင္းသားေတြ
နန္းမင္းသားေတြ ၊ ေငြမင္းသားေတြ ၊ စင္မင္းသားေတြ . . .
ခၽြတ္ျပီးတကယ္ကိုက္ၾကတဲ့ ဆပ္ကပ္ကေလာင္းေတြ
ေယာက္်ားေကာင္းတစ္ေထာင္္ ေမာင္းမတစ္ေယာက္ေပါ့။

ယဥ္ေက်းမႈရဲ႕ ကိုယ္လုပ္ေတာ္။
တစ္ကိုယ္လံုးမွာ လွရာသာေရြး
အညိဳကြက္ေတြ . . . အမည္းကြက္ေတြ
အမွတ္ရမႈရဲ႕ အေရာင္ေတြ။

ေခတ္က `ေဟး´ေခၚလိုက္လို႔
ငါ့ဘ၀ခၽြတ္ပြဲၾကီးစခဲ့တာလား
ငါ့ကိုေပး၀တ္ခဲ့တဲ့ ခြန္ႏွစ္လႊာဟာ
ငါ့ကို တစ္လႊာစီခၽြတ္သြားတယ္
`ေဟး´ သံေတြ ၊ `ဟဲ´သံေတြ ၊ ျပီးေဟာက္သံေတြ။

ဇာတ္ညႊန္းအတိုင္းအပီအျပင္အသံုးေတာ္ခံခဲ့
ပီျပင္လြန္းလို႔ ေအာင္ျမင္ခဲ့တယ္။ အခုဇာတ္ညႊန္းေျပာင္းသြားျပီ။
ငါ့ဘ၀ေအာက္ပိုင္းဟာ
ေအာင္ျမင္တဲ့ သ႐ုပ္ေဆာင္အဆင့္မွာ ျဖတ္တိုက္ခံလိုက္ရတယ္။

`ပင္ကိုယ္သဘာ၀အတိုင္း´၊`အႏုပညာဗီဇအတိုင္း´
သူတို႔ဆိုလိုတာ (လိုခ်င္တာ)က `မိေမြးတိုင္းဖေမြးတိုင္း´
အေရျပားမွာပဲ သူတို႔စခန္းခ်သြားခဲ့ၾကတယ္
စပမ္းက်ခဲ့တဲ့အကြက္တိုင္းမွာ သူတို႔အလံေတြစိုက္ထူလို႔။
ေယာနိနံရံမွာ ဂရာဖီတီေတြေရးသြားသလို။

မိတ္ကပ္ဗူးထဲက အက္ေၾကာင္းဟာ မ်က္ႏွာရဲ႕ပံုရိပ္ပဲ။
ဆာဂ်ရီလုပ္မယ္ ၊ ဆီလီကြန္ထိုးမယ္
စိတ္ထဲက ဆံပင္ျဖဴေတြ ငယ္မူငယ္ေသြးဆိုးလိုက္မယ္
အလွေခတ္တစ္ခုထုဆစ္ခဲ့တဲ့ ဒီခႏၶာ။

အရင္တစ္ခါ ကာလသားေတြနဲ႔
ရင္ႏွစ္မႊာ ကာလျခားခဲ့ေလျပီလား။

`သဲေရ´`သဲေရ´ လို႔သူတို႔သြားရည္ယိုခဲ့သမွ်
ခဲေလသမွ်ခဲ ၊ ဆြဲေလသမွ်ဆြဲ . . . အျပီး
ပဲၾကီးေရစိမ္လို ပြျပဲလန္။ ပြဲခံေက်ာ့ေက်ာ့။

ငါ့မ်က္ႏွာေပါ့
အျခားမ်က္ႏွာေတြရဲ႕ / အတြက္ မူလတက္စ္တ္ျဖစ္ခဲ့တယ္
Half – blue ၊ Total – blue ၊ Black comedy blue
True blue ။ ေခတ္ရဲ႕ ခရစ္တစ္ကလ္သီအိုရီ ၊ အေဆာက္
အအံုလြန္မ်က္ႏွာ ဒီဆီလီကြန္စထရပ္က္မႈ။

အာဗြန္႔ဂါ့ဒ္တို႔ရဲ႕ သြားရာေတြ
ငါ့တစ္ကိုယ္လံုးမွာ
အဓိပၸါယ္ရဲ႕ အဓိပၸါယ္ရဲ႕ အဓိပၸါယ္ရဲ႕ အဓိပၸါယ္ေတြ။
ပသို႔ဆိုေစ။ သြားရာေတြ။ ရဲ႕ ။ အဓိပၸါယ္ေတြ။

ဖန္တဆီဟာ ဆႏၵရဲ႕ အာေျခာက္ငတ္မြတ္အခ်ိဳရည္ပဲ။
ေရခ်ိဳးခန္းတံခါးပိတ္ ၊ တစ္စမက်န္စိတ္တံုးလံုးခၽြတ္ ၊
ေအးစက္တဲ့ ၾကမ္းျပင္ေပၚဖင္ထိုင္ခ်
ဘယ္ဘက္လက္ေကာက္၀တ္ကို ညာလက္မနဲ႔ ပြတ္ေခ်ျပီး
လွီးပစ္လိုက္တဲ့
ပမ္းပမ္းထြက္လာတာကို ၾကိဳက္ၾကတဲ့
သံုးစြဲသူတိုင္းအသည္းစြဲၾကတဲ့
ေမဘရဏီဘာဘီေဒါလ္။

အဲဒါသမီးေပါ့။

ယင္ဖိုမသန္းဖူးတဲ့ ဖူးငံုပါးစပ္
သန္းဖို႔အဟမွာ အသက္ပါလု႐ွဴရင္း
လည္ျမိဳနင္သံစံုေတးသီေအာင္က်ဴးခံခဲ့ရတာအစေပါ့။ ။

ေဇယ်ာလင္း
17 – Aug – 12

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>