The Artist ကို အမွီျပဳ၍ / ပဲျပဳတ္သည္ေမာင္ျပိဳင္း

စီးပြားျဖစ္ယဥ္ေက်းမႈထုတ္လုပ္ေရးစစ္မ်က္ႏွာမွာ
ကဗ်ာဟာ လိုရာအဓိပၸါယ္
ညႇစ္ထုတ္ျပီးစြန္႔ပစ္လိုက္တဲ့ ဘူးခြံေလာက္ပဲလား။
အဲသေလာက္ေတာင္တန္ဘိုးရွိသလား။ ပစၥည္းမဲ့တန္ဘိုးထားတဲ့
တန္ဘိုးဟာပစၥည္းပဲ။ေရာင္းကုန္ပစၥည္းတန္ဘိုးထဲမွာ ေၾကာ္ျငာ
ဖိုးပါထည့္ေရာင္းေတာ့ မေၾကာ္ျငာတဲ့ ပစၥည္းဟာေရာင္းပန္းလွသလား။
လိုရင္းပဲေျပာပါဗ်ာ ၊ ကဗ်ာမဖတ္ရလည္းေနပါ့ေစ။
ၾကည့္စမ္း ၊ ကဗ်ာကိုေဘးခ်ထားျပီးစိတ္ကူးလီဆယ္ေနလိုက္တာ။
ကားၾကီးဟာ အကယ္ဒမီအတြက္ ၊ ဗီဒီယိုဟာ၀မ္းေရးအတြက္ဆိုသလိုေပါ့။
ဒီႏွစ္ေအာ္စကာ အသံတိတ္ကားရသြားတယ္။ The Artist ။
ဆူညံလြန္းတဲ့ ကမာၻၾကီးမွာ အသံတိတ္ျခင္းရဲ႕ အသံတန္ဖိုး။
ပံုသ႑ာန္နဲ႔အေရးအဖြဲ႕ ၊ ဘံုပ်ံနဲ႔ ေသြးပဲ့ (ေဘးခ်ဲ႕) (ေဆးထည့္)။
ယဥ္ေက်းမႈခုခံစစ္မွာ ကာရန္နဲ႔မလံုေလာက္ ၊ ေပါက္ကြဲအားျပင္း
နိမိတ္ပံုေတြလိုင္းေျပာင္း၀ထဲထိုးသြင္း ၊ အနက္ခ်င္းအနီးကပ္လွံစြပ္၊ မွ
ျဂိဳလ္တုဓါတ္ပံုထဲက ပစ္မွတ္အေဆာက္အဦ/အအံု။ ကြက္တိ။
စစ္အေၾကာင္းမေတြးခ်င္ေပမယ့္ ေသြးနီဥဟာ စစ္နဲ႔ပဲၾကီးျပင္းခဲ့ရ။
အခုေသြးျဖဴေတြဟာ ေန႔ခ်င္းညခ်င္း ဟီမိုဂလိုဘင္ပဲ။
ငါးေတြဖါးေတြႏြားေတြက်ားေတြတရားေတြစကားေတြ။
အာ႐ံုၾကာၾကာမစိုက္ႏိုင္တာနဲ႔ တစ္လိုင္းေက်ာ္လို႔ဘာေျပာမွန္း
တန္းမသိရင္ မဖတ္ခ်င္ေတာ့တာနဲ႔ ပ်င္းတာနဲ႔
လိုတာဆြဲေတြးလို႔မရရင္ မလိုတမာဆဲေရးဖို႔ ရယ္ဒီမိတ္နဲ႔။
ပန္းဆက္လမ္းဟာ ပါ၀ါနဲ႔ ေခါင္းျဖတ္ခံလိုက္ရရွာတယ္။
ကဗ်ာကို ခံစားမႈနဲ႔ေရးတာမဟုတ္ ၊ (စိတ္ကူး) ဥာဏ္နဲ႔ေရးတာ
`ကဗ်ာ႔သေဘာ´ကိုေမ့ထားၾက။ စဥ္းစားျခင္းကို ပ ထုတ္။
ဖန္ျပာခြက္ထဲမွာ ေက်ာက္စက္ေရရွိတယ္
ဖန္ျပာခြက္ဟာလည္း ေက်ာက္စက္ေရရဲ႕လမ္းေၾကာင္းပဲ။
`လူ႔အဖြဲ႕အစည္းသစ္တည္ေဆာက္ေနစဥ္စီမံကိန္းအခ်ိဳ႕
ရပ္ထားရန္´တဲ့ ။`ကာလအကန္႔အသတ္မရွိ´တဲ့။
ပဲျပဳတ္ရဲ႕ခံစားမႈပဲ လိုခ်င္တယ္ (စစ္စစ္)
ပဲျပဳတ္နဲ႔ ဆက္စပ္၀န္းက်င္ေတြမပါေစလိုၾက။
နေဘဆားေလးနည္းနည္းျဖဴးတာေရာၾကိဳက္လားဟင္။
ကဗ်ာနလပိန္းတုန္း ကေရစီေတာ့မျဖစ္တန္ရာ။ ။

မွတ္ခ်က္။ ။ ဟီမိုဂလိုဘင္ = ေသြးနီဥတြင္ ေအာက္ဆီဂ်င္သယ္ေဆာင္သည့္အရာ။

ေဇယ်ာလင္း
2 – March – 12

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>